גאווה מקומית והתרגשות רבה אחזה היום בתושבי ירוחם, עם חניכתו של רחוב חדש בעיר על שמו של הצדיק המקובל, רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, המוכר לכל כ"בבא חאקי". הטקס, שנערך ברוח של אחדות והוקרת הטוב, משך אליו קהל רב שהגיע לחלוק כבוד למורשתו המפוארת של הצדיק שביסס את עולם התורה, הדיינות והחסד.
את המעמד המרכזי פיאר בנוכחותו כבוד האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א, רבה הראשי החדש של העיר רמלה. הרב, בנו של האדמו"ר רבי יצחק, ייצג בדבריו את השושלת המפוארת וריגש את הנוכחים בברכתו לעיר ירוחם, לתושביה ולפיתוחה הרוחני והגשמי. לצידו נכחו במעמד נכבדים ואישי ציבור נוספים, בהם נציגי הרשות המקומית ובני משפחת אבוחצירא שהגיעו מכל רחבי הארץ כדי לקחת חלק ברגע המיוחד.
חלק מרגש במיוחד באירוע נרשם כאשר עלה לשאת דברים נכדו של הצדיק, איש התקשורת וחבר פאנל "הפטריוטים" אבי שושן. שושן שיתף את הקהל בתחושות המשפחה ודיבר על דמותו המנהיגותית של סבו, אשר שילב אהבת ישראל עצומה עם דאגה עמוקה לכלל הציבור. הוא ציין כי עבור המשפחה, לראות את שמו של הסבא הדגול מונצח דווקא בירוחם – עיר של תורה, פריפריה גאה וקהילה חמה – זו סגירת מעגל מדהימה ומקור לגאווה עצומה.

הטקס נחתם בגזירת הסרט ובהסרת הלוט מעל שלט הרחוב החדש, לקול שירת "ימים על ימי מלך תוסיף" ותשואות הקהל, שבירך על המוגמר ואיחל כי זכותו של הצדיק תגן על העיר ותושביה.