שופט "משחקי השף" על הנפילה הכלכלית: "פירק לי את הבית"

יח"צ

השף תומר אגאי, ששפט ב"משחקי השף" ברשת 13, נחשב לאחד השפים הכי מוערכים בקולינריה המקומית. מי שהוביל במשך שנים את מסעדת סנטה קטרינה האהובה, עשה שינוי משמעותי בקריירה שלו והצטרף לאחרונה למיזם של האחים אסידן עם מסעדת O, שנסגרה אחרי חצי שנה בלבד.

כעת, אגאי התארח אצל רון יוחננוף בפודקאסט "מדבירם אוכל" של "וואלה", שם סיפר על הנפילה הכלכלית הכואבת שחווה, הניסיון הלא מוצלח לפתוח מסעדה בחו"ל והמצב הכספי שלו כיום.

תומר אגאי נשאל על ההבדל בין לפתוח מסעדה בישראל לבין לפתוח אחת כזאת בחו"ל וסיפר: "לפתוח מסעדה בישראל זה ההימור הכי מסוכן בעולם. אתה מפיל 2.5 מיליון שקל ולא יודע אם תהיה מלחמה, אם יהיו תיירים".

בנוגע לחוויה הקשה שלו מפתיחת מסעדה בחו"ל, כשניסה את מזלו באמסטרדם בעבר, סיפר שופט "משחקי השף" לשעבר: "זה פירק לי את הבית. הילדים לא עומדים בזה".

עם זאת, השף תומר אגאי מודה שהיום הוא נמצא במצב הכלכלי הכי פחות טוב שהיה בו, אך יחד עם זאת הוא דווקא נמצא בתקופה הטובה ביותר שחווה בחייו: "במצב הכלכלי הכי פחות טוב שהייתי בו, אני חי הכי טוב שחייתי בחיים שלי", הודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות