על הבמה: פאדיחת העמק לששון שאולוב ואגם בוחבוט

לפי סעיף 27 א'

המיקרופון של ששון שאולוב הפסיק לעבוד היום (רביעי) באמצע הופעה מול 20 אלף איש בפסטיבל "יותר". התקלה קרתה כששאולוב התכונן לשיר את "עולם בשני צבעים", והוא סימן להפקה שהמיקרופון לא עובד. "שניה, הייתה בעיה עם המיקרופון. יאללה ידיים, עוד אחד, עוד אחד, עוד אחד… כוון לי מוניטורים", אמר שאולוב לקהל ולאנשי ההפקה, אחרי שאיש במה ניגש אליו והחליף לו מיקרופון.

התקלה כמובן לא באשמת שאולוב או הצוות האישי שלו, כי מדובר בפסטיבל מטעם הצבא שמפיק אירוע כזה בכל שנה. מה שעוד יותר מפתיע שלמרות המסורת והשפשוף שאמור להיות לצוות, גם לאגם בוחבוט קרתה אתמול תקלה דומה. בוחבוט קצת לא ידעה מה לעשות עם עצמה, עד שהחליפו לה את המיקרופון. בינתיים היא זרמה עם הקהל שעודד אותה והתחיל לשיר בעצמו את השירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות