השר סמוטריץ' לקח קרדיט על חזרת החטופים וחטף: "בושה של שר"

נעם מושקביץ - דוברות הכנסת

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', התראיין לפודקאסט "All in" של נדב פרי והתייחס לשורת סוגיות הנוגעות למלחמה, לעסקאות החטופים, למערכת הפוליטית וליחסי הממשלה עם הציבור החרדי.

במהלך הריאיון טען סמוטריץ' כי הייתה לו השפעה משמעותית על המשך הלחימה ברצועת עזה ועל אופן ניהול המשא ומתן להשבת החטופים. לדבריו, "אני חושב שאם אלמלא אני, אז המלחמה בעזה הייתה נעצרת עוד לפני רפיח". לדבריו, בניגוד לאופן שבו מציגים אותו, "בזכותי כל החטופים כאן".

אחד החטופים שהיה מוחזק בשבי ברצועת עזה, אור לוי לא נשאר אדיש ותקף את דבריו של סמוטריץ'. "אם כשאתה אומר בזכותך אתה מתכוון שחטופים נרצחו בזמן שאתה טירפדת עסקאות אז כן", כתב בפוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלו.

"אם אתה מתכוון שלא התעללו בנו בגלל המילים שלך ושל חבר שלך? אז כן. אם אתה לא מתכוון שצעקת בכל מקום איך 'להחזיר אותנו החטופים זה לא הכי חשוב' אז כן. ככה נקראת תעמולת הגזלייטינג".

לוי לא נשאר חייב והודה: "אגיד את זה הכי גלוי. אם זה היה תלוי בך גם לא היינו חוזרים עד היום. בשבילך אנחנו נזק אגבי לטרלול שלך. אמרתי והפעם גם אצעק את זה. בצלאל סמוטריץ' אתה בושה של שר בושה של אזרח ובושה של בן אדם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות