אבל כבד בעולם הרפואי: הרופאה הבכירה והאהובה מהצפון הלכה לעולמה

מאחורי הקלעים

במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז לבריאות האישה של שירותי בריאות כללית בבית שאן מתאבלים על פטירתה של ד"ר שירה ברעם. היא שימשה כרופאה בכירה ומוערכת מאוד במערך נשים ויולדות, ופעלה במסגרת היחידה להפריה חוץ-גופית.

הקריירה המקצועית של המנוחה החלה בשנת 2006, אז הגיעה למרכז הרפואי העמק לצורך ביצוע שנת הסטאז' שלה. זאת לאחר שסיימה בהצלחה את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. בהמשך הדרך, היא בחרה להישאר בבית החולים לצורך ביצוע התמחות במיילדות ובגינקולוגיה.

לאחר שהשלימה את תקופת ההתמחות בעמק, היא יצאה לקנדה, שם עברה התמחות-על בטורונטו בתחום של אנדוקרינולוגיה של פריון והפרעות פוריות. כשחזרה לישראל, שבה למערך הנשים והיולדות בבית החולים והשתלבה ביחידה להפריה חוץ-גופית, שם העניקה למטופלות ולמשפחותיהן את הידע הרב והניסיון שצברה בחו"ל.

לצד עבודתה הרפואית השוטפת ביחידת הפוריות, היא פעלה רבות לקידום תחום החינוך הרפואי, והייתה חברה פעילה בארגונים ובאיגודים מקצועיים שונים. במהלך השנים היא פרסמה מאמרים מדעיים רבים. אחד הבולטים שבהם פורסם בכתב-עת בינלאומי יוקרתי בסמוך לאירועי השבעה באוקטובר, ועסק במצבן הרפואי של החטופות בשבי, פרסום אשר זכה באותם ימים לתהודה בינלאומית נרחבת ביותר.

חבריה לעבודה מספרים על רופאה מסורה ואהובה, שהקדישה את כל חייה המקצועיים לטיפול בנשים ולליווי זוגות ברגעים המשמעותיים ביותר בחייהם, והותירה חותם עמוק על הקולגות ועל המטופלות שלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות