בתחילת החודש, בית משפט השלום בראשון לציון דחה את תביעת הדיבה שהגיש ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נגד עיתונאי ערוץ 14 בועז גולן, וחייב את בנט בתשלום הוצאות משפט.

התביעה נגעה לפרסום של גולן לפיו בנט הגיע ללא אישור לבא"ח גולני וסורב כניסה, טענה שלגביה נקבע כי פורסמה בתום לב לאחר שהסתמכה על דובר צה"ל. אולם, בפסק הדין קבע השופט מנחם מזרחי כי חלק מטענותיו של בנט להוצאת דיבתו התקבלו.
בנט חויב בתשלום לגולן על סך 10 אלף שקלים בתוך כ-30 ימים – משמע בתחילת החודש הבא. גולן מקדים תרופה למכה, וכותב לבנט: "נפתול תעלול, עדיין ממתין שתעביר אליי את הסכום שפסק לך בית המשפט, בתביעה שבמסגרתה הפסדת לי".
בערוץ 14 חגגו את הניצחון על יריבו של הערוץ: "עוד פייק של בנט. בהודעה שהפיץ בנט הודגשו קביעות חלקיות מתוך פסק הדין, אך לא צוין כי בסופו של ההליך נדחתה התביעה במלואה וכי הוא חויב בתשלום הוצאות לנתבע".