התרגשות שיא נרשמה אמש מאחורי הקלעים של גמר "האח הגדול" 2026. רגעים ספורים לפני שבעלה, אלירן ביטון, קטף רשמית את המקום השלישי והמכובד באירוע הגמר החגיגי שנערך הערב (שבת), התייצבה אשתו, נויה בוסקילה ביטון, לראיון ב"היום" לשיחה חשופה ומפתיעה במיוחד, שבה שפכה אור על חייהם המשותפים הרחק מאור הזרקורים.

במהלך הריאיון, ולאחר שסיפרה על טבעת הנישואים היוקרתית שלה, בעלת 5 קראט שאלירן סיפק לה לרגל אירוסיהם, נשאלה בוסקילה שאלה ישירה על הביקורת הנוקבת שספג בעלה לאורך העונה. הצופים נטו לא פעם לבקר את אלירן על כך שהוא מצטייר בתוכנית כמי שרודף אחרי מותגים וחיי פאר חומריים. בוסקילה מיהרה להדוף את הטענות וביקשה להבהיר בצורה נחרצת כי הקשר ביניהם עמוק ומבוסס בהרבה מאותה חומריות.
בוסקילה ביקשה להסביר את הרקע המשפחתי והכלכלי שלהם, והבהירה כי שום דבר לא הגיע אליהם בקלות או מוכן מראש. היא תיארה את תחילת הדרך הלא פשוטה שלהם כזוג צעיר ואמרה: "זה לא מתבטא בטבעת ולא במתנה. היינו בתחילת הדרך כשבאמת לא היה את האפשרות, ולקח לנו כמה וכמה שנים טובות עד שבכלל הוא הציע".
נויה הדגישה בגאווה את העובדה שהשניים, שנמצאים יחד כבר לא פחות מ-13 שנים ארוכות, בנו את כל חייהם המשותפים בעשר אצבעות ומאפס מוחלט. היא שיתפה במציאות המורכבת שליוותה אותם לאורך השנים ואמרה: "אנחנו אנשים צעירים, אין לנו משפחה תומכת כלכלית, הכל עצמנו, ותדע ככה מתקדמים". למרות הקשיים הכלכליים, היא בחרה לחתום את הנושא בטון אופטימי וחיובי במיוחד כשהצהירה: "העיקר שיש אהבה טובה".
מעבר לסוגיות הכלכליות והמותגים, בוסקילה שיתפה גם באחד הרגעים המכוננים והמרגשים ביותר של העונה מבחינתה – המהפך הפנימי העמוק שעבר אלירן בנושא ההורות והקמת משפחה בזמן ששהה בבית המצולם.
אלירן כזכור נכנס אל תוך הבית בתחילת העונה כשהוא מצהיר בביטחון כי אינו מוכן בשום אופן להיות אבא. אולם, אחרי חודשים ארוכים של ניתוק ותהליך פנימי, הוא יצא מהבית עם רצון עז ומוצהר להרחיב את התא המשפחתי. נויה לא הסתירה את ההתרגשות הגדולה שלה מהשינוי הדרמטי בגישתו של בעלה והודתה: "זה מאוד מרגש אותי, כי היו לנו המון שיחות על זה, רק מחכה".