חברת אגד ממשיכה להרחיב את פעילותה באירופה, לאחר שזכתה במכרז ענק להפעלת תחבורה ציבורית בליטא, בהיקף של כ־420 מיליון יורו.
במסגרת הזכייה צפויה אגד להפעיל מערך אוטובוסים במדינה למשך תקופת הזיכיון, כחלק מהמשך התרחבותה בשוק התחבורה האירופי. הזכייה מצטרפת לפעילות הענפה של החברה במדינות נוספות, בהן הולנד ופולין, שם היא כבר מפעילה מאות אוטובוסים במסגרת חוזים ארוכי טווח.
באגד רואים במכרז ציון דרך נוסף באסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של החברה, שמבקשת לבסס את מעמדה כאחת ממפעילות התחבורה הציבורית הגדולות גם מחוץ לישראל. הזכייה צפויה להגדיל את פעילות החברה באירופה ולהניב לה הכנסות משמעותיות לאורך שנות ההפעלה.