דרמה בשידור חי: העיתונאי גיא מרוז עזב את אולפן "הפטריוטים" לאחר שמגיש התוכנית, איתמר פליישמן, התבטא בחריפות נגדו וכינה אותו בכינוי הבזוי "אידיוט שימושי" של מנסור עבאס.
פליישמן הציג לצופי ערוץ 14 תיעוד של יו"ר מפלגת רע"מ, ואמר: "זה מנסור עבאס עם ראשי החמאס והג'יהאד האיסלאמי. למה האיש הזה לא במעצר? אם מישהו יושב במעצר, כי הוא עשה איזה קמפיין במונדיאל לקטאר, למה מי שנפגש עם הראשים של ארגוני הטרור הנאציים האלה לא יושב במעצר? מי יודע מה הוא סיפר להם. מי יודע מה יקרה בממשלה אם הוא יספר להם. סוס טרויאני, גיס חמישי".
לאחר מכן, פנה מגיש "הפטריוטים" לעיתונאי גיא מרוז, ואמר לו: "אתה פשוט אידיוט שימושי. יש גיס חמישי ויש אידיוט שימושי". מרוז, שנדהם מהתבטאותו החריגה של איתמר פליישמן כלפיו לעיני המצלמות ובנוכחות הקהל באולפן, חש אי נוחות.
"למה אתה מדבר ככה?", שאל מרוז את המגיש. פליישמן נותר אדיש לתדהמתו של גיא מרוז, והשיב: "כי אתה רוצה להצביע לבן אדם שיושב עם ראשי הנאצים". דבריו של פליישמן זכו למחיאות כפיים סוערות מצד הקהל שנכח באולפן.
לאחר שהבין כי איתמר פליישמן לא מתכוון לחזור בו מהכינוי הפוגעני שבו השתמש, פאנליסט "הפטריוטים" החליט לעזוב את האולפן. "תשמע, אני הולך. לא בא לי שתדבר ככה".