תושב טול כרם בן 43, ששהה בישראל ללא אישורים, נעצר לאחר שעל פי החשד נהג ברכב שנגנב זמן קצר קודם לכן מאזור גן יבנה.
לפי המשטרה, בלשי מג"ב מתחנת מטה יהודה איתרו את הרכב סמוך למחלף חמד בכביש 1 והחלו במעקב אחריו. לאחר שנעצר בפקק תנועה שנוצר בעקבות חסימה משטרתית יזומה, ניגשו הבלשים אל הרכב כדי לעצור את הנהג.
במשטרה מסרו כי החשוד סירב לפתוח את דלתות הרכב והתבצר בתוכו, ולכן הבלשים ניפצו את אחד מחלונות הרכב והשלימו את מעצרו. החשוד הועבר לחקירה, מעצרו הוארך בבית המשפט, והרכב צפוי להיות מוחזר לבעליו.