אחרי שבע שנות זוגיות יוצאת "הכוכב הבא", אליאור שמש, חושפת כי היא ובעלה אבי אשור – התגרשו. שמש העלתה סרטון בו שיתפה כי בזמן שכולנו חשבנו שאנחנו צופים בזוג הנשוי הראשון שמתחרה ראש בראש בתוכנית הריאליטי ומשדר אהבה, מתברר שהמציאות הייתה רחוקה מלהיות מושלמת. שמש חושפת שהפרידה התרחשה הרבה לפני שחשבנו – עוד במהלך ימי הצילומים של הריאליטי המוזיקלי.

אחרי תקופה שבה עוקבים חדי עין החלו להרים סימני שאלה כששמו לב שהשניים הפסיקו להציג זוגיות צמודה ברשת, שמש החליטה לשבור שתיקה.
"הייתי עולה לביצוע שרגע לפני אני מפורקת, אני מתה מבפנים, אני בוכה את חיי", שיתפה שמש בדמעות, והסבירה כי נאלצה לעלות על הבמה ולשחק אותה כאילו הכל טוב והם עדיין ביחד, מבלי יכולת להגיד מילה. למרות הכאב העצום שבפירוק בית וזוגיות ארוכת שנים, שמש מבהירה שהיא גאה בעצמה שידעה לקום ולבחור בעצמה ובחופש שלה, ומעבירה מסר לעוקביה: "להישאר במקום שלא טוב לכם זה הדבר הכי גרוע שהייתם יכולים לעשות".

כעת, שמונה חודשים אחרי הפרידה, היא חושפת שהמוזיקה הייתה הדבר היחיד שהציל אותה, ושהיא כבר מחכה להוציא את האלבום שיאגד את כל קשת הרגשות שחוותה בדרך לפרק החדש בחייה.
למי שהספיק לשכוח מאיפה הכל התחיל, שמש ואשור סיפקו לנו לא מעט רגעים רומנטיים ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", כשהפכו לזוג הנשוי הראשון אי פעם שהגיע לתוכנית כמתמודדים נפרדים. סיפור האהבה שלהם התחיל הרבה לפני הבמה הנוצצת, כששמש עבדה כמלצרית מזמרת ואשור היה המנהל שלה. על המסך, השניים הוכיחו פרגון הדדי יוצא דופן של זוג שעוסק באותו תחום. באחד הרגעים הזכורים ביותר, כשנשאלו על התחרותיות ביניהם, אשור אף הצהיר בביטחון מול המצלמות שאכפת לו יותר מההצלחה של אשתו מאשר משלו, ושהוא הכי רוצה שהיא תזכה.
אליאור, שסיפרה באודישן שגדלה בבית דתי ונאלצה להסתיר מאביה את אהבתה לשירה, הרימה את המסך עם 82 אחוזים בביצוע לשיר של ריהאנה שאותו הקדישה לבעלה. מיד אחריה, גם אבי צלח את האודישן שלו כשביצע את "עד מחר" של אביתר בנאי, ועם 79 אחוזים עבר גם הוא לשלב הבא והצטרף לרעייתו – אך לא העפיל לנבחרת.